Ką reklama veikia internete?

internetine reklamaKas yra internetinė reklama? Tiksliausiai ir moksliškiausiai ji būtų apibrėžiama vadovėlyje – kokiame nors storame, apdulkėjusiame ir garantuotai nuobodžiame. Bet ar tikrai? Tikrai ne, nes internetinė reklama nuolatos kinta: keičiasi jos pateikimo būdas, kanalai, per kuriuos pasiekiami potencialūs klientai ir pan. Taigi, ką reiktų žinoti apie internetinę reklamą?

Pradėkime nuo to, kad internete, taip smagiai įsiveržusiame į žmonių kasdienybę, reklamų itin daug. Norite perskaityti naujieną – iššoka vienas langas. Užsukate į elektroninę parduotuvę – šone reklamuojamos paslaugos, kuriomis „privalote pasinaudoti“. Reklamų daug, todėl laikui bėgant kūrėjams tenka vis sunkesnis uždavinys. Ką dar naujo sukurti? Kaip sudominti? Kaip paskatinti paspausti iššokusį langą? Verslo galimybės akivaizdžiai padidina kontekstinė reklama. Ką tai reiškia? Viskas gana paprasta: jei internautas ieškojo batų ir apsilankęs kitoje svetainėje vėl mato batų reklamą, tikėtina, kad susidomės. Jeigu ieško batų, bet prieš nosį išlenda baldų reklama, veikiausiai suskubs išjungti. Taigi, svarbiausia, kad reklama pasiektų potencialų klientą. Kaip tai padaryti? Būdų gana daug: Google Adwords reklama, kuri pasirodo tik tada, kai interneto vartotojas ieško kažko, susijusio su jūsų teikiamomis paslaugomis arba prekėmis, įvairūs internetiniai baneriai specializuotose svetainėse ir pan.

Internetas yra sėkmės garantas, čia gausu galimybių, tačiau nestinga ir klausimų. Kur reklamuotis? Kaip suformuluoti pasiūlymą? Kokie sprendimai pasiteisina? Kokie neverti nė skatiko? Į visus klausimus – vienas atsakymas. Kreipkitės į profesionalus, ir internetinė reklama nekels jums rūpesčių. Užtat kils pelno rodikliai.

Socialiniai tinklai

Keletą metų internetinės reklamos gretose yra ir socialiniai tinklai. Anksčiau pirmenybė būdavo teikiama nuosavai interneto svetainei, o dabar labai dažnai veikla pradedama nuo socialinių tinklų. Bandoma komunikuoti, skelbti konkursus. Iš pradžių palaiko draugai, o paskui ir gausesnė bendruomenė. Reklama socialiniuose tinkluose įgauna vis didesnę įtakos zoną. Tiesa, reiktų atminti, kad iš pirmo žvilgsnio gana nesudėtingas socialinių tinklų reklamos kampanijos administravimas taip pat reikalauja specifinių žinių ir išmanymo. Jei sumokėsite krūvą pinigų už reklamą, kuri net nepasieks jūsų tiesioginio kliento, tokia reklama neduos jokios naudos.  Be to, svarbu nuolatos sekti reklamos kampanijos rodmenis, juos analizuoti ir imtis atitinkamų veiksmų, todėl jei nenorite savo pinigų išleisti pavėjui, geriau šį darbą patikėti savo sritį išmanantiems specialistams.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *