Kaip parašyti SEO straipsnį, kuriuo būtų galima didžiuotis

seo straipsnių rašymo patarimaiSEO straipsniai paprastai yra žemos kokybės, neįdomūs ir niekam tikę – taip pasakys dauguma interneto naršytojų. Deja, reikia su jais sutikti. Gebėjimą parašyti įdomų ir lengvai skaitomą straipsnį, kuris duotų idėjų gilesnėms studijoms ar bent papildomai informacijos paieškai, turi labai mažai žmonių, rašančių tekstus.

Norime pasidalinti keliais patarimais, kaip parašyti SEO straipsnį, kuriuo būtų galima didžiuotis. Minčių sėmėmės iš ilgų ir nenuobodžių pašnekesių su Taurusmedia.lt vadovu Mantu.

Įdomi tema

Nejuokaukite! Kokia gali būti įdomi tema rašant N-ąjį straipsnį apie greituosius kreditus arba automobilių nuomą? Taip pasakytų dauguma SEO straipsnių rašytojų. O jūs pabandykite pagalvoti kiek kitokias temas. Kas gi jums trukdo sukurti šiuolaikišką pasaką apie velnią ir kreditus? O gal turite vaikų, kuriems 10 metų ir jie į pasaulį žvelgia kiek kitokiomis akimis? Paklauskite jų, ką jie mano apie automobilių nuomą, nors nelabai ką ir žino. Jeigu būtų gyvas Julijus Cezaris, ką jis pasakytų apie el. parduotuvių kūrimą? Sugalvoti netradiciškų temų tikrai galima.

Tai svarbu ne tik dėl užsakovo, bet ir dėl paties rašytojo savijautos. Rašyti tą patį per tą patį – demotyvuoja…

Formatuotas tekstas

Kiekviename straipsnyje panaudokite bent tris pagrindinius formatavimo elementus:

  1. H2 arba H3 antraštes
  2. Numeruotą arba paprastą sąrašą (bulletpoint)
  3. Citatą iš teksto arba tam tikro (ar menamo) asmens pasisakymą, išskirtą pasvirusiu tekstu ir atitraukus visą posakį nuo krašto. WordPress turinio valdymo sistemoje yra redaktoriaus funkcija – citata, kuri išskiria tą tekstą.

Dar galite panaudoti pajuodint tekstą. Pabrauko teksto naudoti neverta, nes jis atrodo nelabai gražiai, o kartais net ir klaidina, nes įpratome, kad pabraukta būna aktyvi nuoroda.

Jei tekstas bus gražiai suformatuotas, jis bus mielesnis skaitytojo akiai.

Iliustracijos ir video klipai

Straipsnyje būtina bent viena iliustracija. Jei jų yra kelios – puiku. Jei įdedate Youtube video klipą ta tema – dar geriau.

Kam gi tos iliustracijos reikalingos, jei tekstas skirtas Google robotams, skaitantiems puslapio kodą? Google pastoviai kartoja:

Turinys, kuris yra naudingas vartotojui, gauna aukštesnes pozicijas paieškoje.

Kuo ilgiau laiko skaitytojas praleidžia skaitydamas straipsnį, žiūrėdamas iliustracijas ar video, tuo naudingesniu tas turinys yra laikomas.

Papildomai galima įterpti ir socialinių tinklų įrašus, tačiau tokių paprastai nebūna labai daug. Bent jau pas mus.

Kvietimas veikti

Manote, kad tai tik pardavimų teksto atributas? Klystate. Kvietimas veikti turėtų būti kiekviename SEO straipsnyje. Tik ką ten veikti?

  • Apsilankykite šiame puslapyje…
  • Pasidalinkite šiuo įrašu Facebooke.
  • Peržiūrėkite daugiau video iš jų kanalo.
  • Pakomentuokite, ką manote apie išsakytas mintis.

Negi tai mažai? Lankytojui reikia pasakyti, ką jis turi padaryti po to, kai perskaitė straipsnį. Jei įmanoma jį priversti dar pasilikti tame puslapyje, tai tegul ir lieka.

Klausimai ir įdomūs faktai

SEO straipsnyje nevenkite tariamų interesantų klausimų ir atsakymų. Iš tiesų, nemažai Google paieškos lankytojų į paiešką rašo visą klausimą. Jei jis bus panašus į tą, kuris yra tekste – Google tai tikrai palaikys kokybiška ir naudinga informacija.

Kitas momentas – trys įdomūs faktai straipsnio gale „Ar žinojote, kad…“ Tai privers skaitytoją susimąstyti.

Pasižiūrėkite – jei panaudosite visus šiuos patarimus, straipsnis išeis ne 300, o 500 žodžių be didesnių pastangų. Štai būtent tokių straipsnių ir reikia šiuolaikinei SEO rinkai. Nerašykime nuobodžiai ir atsainiai – kurkite interaktyvų ir naudingą turinį, net jei tai SEO straipsniai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *